Dag 8 2 september 2023

2 september 2023 - Azay-le-Rideau, Frankrijk

Vanmorgen uitgeslapen. Vannacht viel er nog een fikse bui. Rond 10 u kwam de zon en de hele lucht werd blauw. Geen wolkje te zien. Verder de hele dag prachtig weer. Ben met Piet nog wezen fietsen op zoek naar een winkel die Franse telefoon data cards verkocht. Niks kunnen vinden. In het dorp op een terras een biertje gedronken. Ik vroeg aan de eigenaar van het terras of hij wist waar ergens datakaartjes te koop waren. Laat hij die nou gewoon hebben. Onder het genot van een biertje het simkaartje ingesteld en geactiveerd. Had wel even wat voeten in de aarde, maar Piet werd door de Chinese eigenaar van het terras goed geholpen. 's Avonds uit eten in het dorp. We gingen op een terras zitten en er was ongelooflijke herrie van muziek, niet ons genre. Toen we vroegen of de muziek wat zachter gezet kon worden werd er niet gereageerd, ook niet bij de 2e keer. We zijn dus opgestapt en naar een ander terras gegaan waar het heerlijk rustig was. Heerlijk gegeten. Om 11 uur nog 19⁰.

1. Ron Melieste:
    3 september 2023
    En nu, Zondag! Rust dag! Heilig dezelve!🙏🏽
  2. Kees Kats:
    3 september 2023
    Jij stuurde je bericht 10.15 u. De meeste mensen zitten dan in de kerk. En jij?