Dag 14 9 september 2023

9 september 2023 - Brantôme, Frankrijk

Vanmorgen weer met zonneschijn op. Temperatuur vannacht rond 14⁰. Vandaag heel de dag dik boven de 30⁰. We hebben bomen en het riviertje, dus we blijven koel. Met onze camper nog boodschappen gedaan en daarna rondje Brantôme gelopen. Mooi stadje. Op een terras wat gedronken. Op de camping nog even lekker het zwembad in en verder lekker rust gehouden. Heel de middag zagen we de ijsvogels langsvliegen. Eentje ging zelfs even op een tak van een boom tegenover ons zitten en even later nog een keer. Weer gegeten uit de scottelbraai. Heerlijk. Vanavond nog even kolonisten. Piet zag een bever dacht hij, maar bij nader inzien met een felle zaklamp, bleken het twee muskusratten te zijn, aan de overkant bij ons. Flinke joekels. Morgen nog een rustdag en maandag gaan we in 3 dagen via Luxemburg naar huis.

1. Ron Melieste:
    10 september 2023
    Mooi hoor! Lekker relaxed zo’n vakantie met in de meeste gevallen mooi weer. Maar euh, terug via Luxemburg? Je zit toch helemaal aan de Westkust? Das helemaal aan de andere kant!! Hebbie geen navigatie?
  2. Kees Kats:
    10 september 2023
    Mooier gebied dan door Parijs
  3. Ron Melieste:
    11 september 2023
    Ja dat dan weer wel maar wel veel meer kilometers!