Dag 5 30 augustus 2023

30 augustus 2023 - Veulettes-sur-Mer, Frankrijk

Vanmorgen bij ontwaken bewolkt en fris. Ik heb me gisteren vergist. We zouden naar camping Maupassant gaan maar die was tijdelijk gesloten ivm problemen met afvoer sanitair. De camping waar we gestaan hebben was Les Prés de la Mer. We gingen onderweg naar Honfleur. Kwamen over een enorme brug over de Seine, de Pont de la Brotonne. Zijn na de brug even gestopt voor wat droneplaatjes. Honfleur zijn we alleen doorgereden. Het was daar ongelooflijk druk. Daarna zijn we een stuk verderop gestopt bij een dorpje langs de Seine waar we geluncht hebben. Na de lunch op zoek naar een camping. Dat was al vrij snel. Toen we stopten bij de toegangspoort van privé camping Au chant des Oiseaux, stond er een kerel voor de receptie met zijn hand te wuiven met een  gebaar van wegwezen/ophoepelen. Ik ben nog even naar hem toe gelopen en heb hem gezegd dat ik van dat gebaar niet van gediend was en dat ik het een asociaal gebaar vond. Omdat hij ook nog door een ander aangesproken werd, verdween hij de receptie in. Echt ongehoord en super onvriendelijk. Nog 6 km doorgereden naar camping de la Vallée de Deauville. Mooie camping met ruime plaatsen en van hartelijk welkom geheten door een Belgisch sprekende jongeman. Rust.