Vakantie Frankrijk augustus 2023. << Het blog werkt een beetje tegen .... even opnieuw begonnen >>

25 augustus 2023 - Vlaardingen, Nederland

We gaan morgen weer vertrekken voor een tourtje van (ruim) 14 dagen met de camper. Het plan is richting Normandie en Bretagne te gaan met Piet en Gerda. Die hebben een camper gehuurd. Wij hebben er zin in. De camper is bijna helemaal ingeruimd. Morgen nog wat elektronica en laders en snoertjes erin en dan kunnen we weer. We hopen uiterlijk 10 uur weg te rijden. Ik had al een nieuw reisverhaal in reisblogger gemaakt, maar ik zag dat het een beetje onoverzichtelijk werd. Eerdere reizen stonden met dit nieuwe, door elkaar. Ben dus even opnieuw begonnen. Aan het eind van de rit wil ik weer automatisch een boekje met foto's laten maken en dan moet het wel goed in elkaar zitten. Eerst dus een "nieuwe reis" aanmaken en dan een nieuw (eerste) verhaal er onder hangen. Je kunt je overigens altijd afmelden als je wilt. Vind ik echt niet erg. Piet en Gerda gaan voor het eerst met een camper op pad. Ik denk dat ze gelijk verslaafd zijn. Het is een soort virus. Lekker klein huisje, alles binnen handbereik. Allemaal zo simpel. Bijna elke dag een nieuwe omgeving. Ben je het rijden zat, dan stop je ergens, trekt de handrem aan en duikt achterin je ruime bed. De eerste keer dat we met een buscamper op vakantie gingen, moesten we deze ophalen in Brabant. Dat was dus vroeg op en toen we eenmaal reden, was ik het na een uurtje al zat. Gestopt en een tukkie gedaan en dan gewoon verder. Niks moet. Ik heb voor morgen de eerste tour richting Duinkerken ergens gepland. Daar zou een camping zijn vlakbij het strand. We gaan het morgen zien. Nu eerst snurken.

1. Ron Melieste:
    26 augustus 2023
    Nou Kees, dat is weer leuk voor jullie. Lekker er tussenuit en leuk dat Piet en Gerda op die wijze iok meegaan. Het is een mooie en memorabele streek waar jullie naar toe gaan met veel historische bezienswaardigheden zeker met name uit de oorlog en de gedenkwaardige landing / invasie met die enorme vloot ter bevrijding!. Ik hoop dat jullie lekker weer hebben en dat het wat minder heet is dan de afgelopen periode. Fijne, goed en gezellige reis en ik ik lees het dagelijks verslag wel. (Ben ik toch ook een beetje mee op reis😉😊
  2. Es:
    26 augustus 2023
    Jaaa, ze gaan absoluut het campervirus oppikken 😄 Heeerlijk met de Kemper 💚 genieten!