Dag 1 Za 26 aug. 2023

26 augustus 2023 - Vlaardingen, Nederland

Vanmorgen half 10 vertrokken. Elkaar ontmoet bij Hoogerheide. Op de carpoolplaats een bakkie gedaan. Daarna gaan rijden richting Zeebrugge en vervolgens de kust gaan volgen, Blankenberge, Oostende enz. Nou dat is niks want het is daar overal enorm druk. Zo toeristisch. Ik had een camping Municipal gepland, maar dat was een kale drukke camperplaats. Wegwezen. Bij Grevelingen zijn we weggegaan van de kust. Via de app Park4night een camping opgezocht en omstreeks 4 uur kwamen we aan op camping Chateau du Gandspette. Mooie ruime plekken gekregen. Het was alleen de vraag van de beheerder of we zonder slippen, dus zonder dat we het gras verziekten, op de plaats konden komen. We mochten absoluut niet slippen en anders moesten we naar een andere plek. Met een beetje slim rijden en een aanloopje zijn we er allebei zonder te slippen gekomen. De plekken zijn wel prijzig, nl 40 euro per nacht. Dan verwacht je dat wi-fi gratis is, maar dat moet je gewoon betalen. Niet dat we het nodig hebben, maar wel gek. Het weer is perfect. Onderweg hebben we even een bui gehad maar verder zonnig weer. Piet heeft macaroni gemaakt. Morgen rustdag. Ze geven ook weer 20⁰ op. Prima.

1. Rob:
    26 augustus 2023
    Laat maar weer komen die verhalen Kees. Ik kijk mee via Google-maps hoe de route is geweest. Leuk hoor.
  2. Kees Duifhuizen:
    26 augustus 2023
    Lekker plekje
    Kijk je uit met je drone