Maandag 3 juli 2023

3 juli 2023 - Einruhr, Duitsland

Vanmorgen vroeg op. Even motor nog poetsen. Moet er natuurlijk wel een beetje uitzien. Het is gelukt, hij glimt. Om 08.20 u was ik op P van Capelse brug. 08.30 u was afspraak. Ik was er eerder maar uiteraard was Wim op tijd. Onderweg kwam ik trouwens nog een Audi van de Motordienst tegen. Keek naar binnen, geen bekenden. Dat gaat snel na bijna 2 jaar... Op de parkeerplaats Capelsebrug bekeken we uiteraard even de motoren en Wim had daar een roestplek op een plek waar ik een mooi afdekdopje heb. Daar zit een heel verhaal achter, maar dan ga ik verder niet uit uitwijden. Hahahhaha. Eerst even onze headsetjes gepaard en dat geeft altijd even wat oponthoudt want dat gaat niet in één keer. Maar toch gelukt. De  eerste kilometers waren snelweg. Ergens bij Breda reden we al kletstend een afrit voorbij. Verderop keren en weer op route. Na verder een prachtige route met heel veel bochten uiteindelijk aangekomen in Einruhr. Daar hotel Seemowe genomen. Een biertje ging er wel in. Het is een groot en mooi hotel. De eigenaar heeft het voorkomen van een dikke sloeber. Pffff. Morgen verder.